پرسشهای متداول

پیشنهاد منیزیم ۳۰۰ تا ۴۰۰میلی گرم در روز برای نوجوانان و بزرگسالان است.
محصولات منیزیم در دوزهای مختلف و فرمهای دارویی می توانند در دستیابی به نیازهای منیزیم روزانه شما کمک کنند. اگر می خواهید از کیفیت مطمئن باشید، منیزیم خود را از داروخانه (به عنوان مثال، مگترا ساشه ) دریافت کنید .
به عنوان یک اصل کلی، ورزشکاران، نوجوانان، افراد تحت فشار، زنان باردار و شیرده و دیابتی ها نیاز به افزایش مقدار منیزیم دارند . برای این افراد، مصرف منیزیم کافی با کمک محصولاتی با منیزیم بالا، بسیار مهم است
مصرف کم منیزیم می تواند خود در افزایش حساسیت نسبت به استرس، کاهش توانایی وعملکرد و نوسانات در سلامت عمومی تاثیر دارد . لرزش، تکان دادن عضلات (بیشتر از همه در پلک ها)، یا گرفتگی عضلانی و عضلات ساق پا نیز ممکن است علائم کمبود منیزیم باشد.
به طور کلی، تامین منیزیم درازمدت (حداقل ۴ تا ۶ هفته) برای ذخیره سازی ذخایر منیزیم در بدن ضروری است - این امر در مورد محصولات منیزیم با دوز بالا نیز صادق است.
مصرف منیزیم یکی از عوامل شناخته شده برای مقابله با گرفتگی عضلانی و کمبود منیزیم می باشد مغز از طریق اعصاب پالسها را به عضلات و آنها را تحریک می کند. شبیه به جریان الکتریکی، این پالسها "جریان" را از سلول های عصبی به سلول های عضلانی و آنها را تحریک به انقباض می کند هر انقباض فاز استراحت را به دنبال دارد ، فرایندی که تنها زمانی عمل می کند که منیزیم کافی در سلولهای عضلانی وجود داشته باشد.
کمبود منیزیم اغلب زمانی اتفاق می افتد که افراد به طور فعال در ورزش شرکت می کنند، زیرا بدن در حال حاضر از طریق عرق کردن مواد معدنی مهم را از دست می دهد. در هر حال، برای فعالیت عضلانی بدون اصطکاک و جلوگیری ازگرفتگی عضلانی و لرزش عضلانی، بسیار مهم است که مطمئن شوید نیاز روزانه منیزیم پوشیده شده است.
تنش عضلانی ناشی از استرس، مانند سفتی مکرر گردن، همچنین می تواند توسط منیزیم کاهش یابد زیرا منیزیم برای عملکرد عضلات حیاتی مهم است استرس شدیدتر، منیزیم بیشتر توسط ارگانها مورد نیاز است.
تحقیقات نشان داد که منیزیم با دوز بالا می تواند فرکانس حملات میگرن را کاهش دهد و شدت حملات را کاهش دهد . با این حال، این بدان معنی است که ۲‍X۳۰۰ میلی گرم دوز منیزیم روزانه در مدت حداقل شش ماه.
قطعا. در حالی که نیاز روزانه زنان بالغ معمولا حدود ۳۰۰ میلی گرم در روز است، این افزایش برای زنان باردار و شیرده به ۳۱۰ تا۳۹۰ میلی گرم این مقدار برای رشد کودک بسیار مهم است زیرا منیزیم نیز در تقسیم سلولی نقش دارد و به سنتز پروتئین طبیعی و عملکرد ماهیچه کمک می کند به جز این، منیزیم خستگی وفرسودگی را کاهش می دهد
خرید محصول